بهترین قیمت شیائومی
اپلیکیشن و نرم افزاراخبار شیائومی

سطل زباله پیامک گوشی شیائومی کجاست

اگر از شیائومی استفاده می‌کنید و پیامکی را به اشتباه پاک کردید، با ما همراه باشید؛ چرا که در این مقاله به شما می‌گوییم سطل زباله پیامک گوشی شیائومی کجاست و چگونه پیام‌ها را برگردانیم.

سطل زباله پیامک گوشی شیائومی کجاست

حذف تصادفی پیام‌ها یا نیاز به پیدا کردن پیام‌هایی که قبلاً فکر نمی‌کردید به آن احتیاجی پیدا کنید، از مواردیست که همه‌ی ما با آن روبه‌رو شدیم. اگر بکاپ داشته باشید چندین راه پیش رویتان است و امکان بازیابی اس ام اس های پاک شده از گوشی شیائومی را خواهید داشت.
سطل زباله پیام ها کجاست شیائومی

ناگفته نماند موردی تحت عنوان سطل زباله پیامک گوشی شیائومی وجود ندارد و شاید این مورد در آپدیت‌های بعدی HyperOS اضافه شود. با این حال استفاده از فضای ابری Mi Cloud نیز همان کار را انجام می‌دهد و تنها نیاز به داشتن فایل پشتیبان دارید. در بررسی روش‌های جایگزین با ما همراه باشید:

برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی با Mi Cloud

فضای اختصاصی mi Cloud، اولین راه پیشنهادی برای ریکاوری گوشی و برگرداندن پیامک‌هاست و در اکثر مدل‌های این برند کافیست مسیر زیر را طی کنید تا بتوانید پیام های پاک شده گوشی شیائومی را برگردانید.

پیامهای سطل زباله پیامک گوشی شیائومی کجاست

برای استفاده از این روش مراحل زیر رادنبال کنید:

  1. وارد قسمت تنظیمات شوید.
  2. به بخش Backup and Restore بروید.
  3. روی Mi Cloud ضربه بزنید.
  4. بعد از انتخاب فایل مورد نظر، گزینه Restore را بزنید.
    چگونه سطل زباله پیامک گوشی را فعال کنیم

توجه داشته باشید تمام دیتاهای که بعد از آخرین فایل بکاپتان ایجاد شده، پاک خواهد شد.

همچنین اگر در این قسمت گزینه بکاپ غیرفعال بود، حتماً آن را روشن کنید تا همیشه از آخرین اطلاعات خود یک نسخه در فضای ابری داشته باشید و نگران پاک شدن آن‌ها نباشید.

فروش ویژه
ساعت هوشمند اپل مدل Apple Watch 6 Series 40mm Aluminum
قیمت ویژه: ۹,۳۹۹,۰۰۰ تومان
ساعت هوشمند اپل مدل Apple Watch 6 Series 40mm Aluminum
گوشی شیائومی Redmi A3 ظرفیت 128 رم 4 گیگابایت
قیمت ویژه: ۵,۰۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi A3 ظرفیت ۱۲۸ رم ۴ گیگابایت
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۹,۲۵۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Redmi Note 13 ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت 256 رم 8 گیگابایت
قیمت ویژه: ۷,۳۱۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Xiaomi Poco M5s ظرفیت ۲۵۶ رم ۸ گیگابایت
گوشی شیائومی Poco X6 Pro ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۹,۷۶۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Poco X6 Pro ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت
گوشی شیائومی Poco X6 ظرفیت 512 رم 12 گیگابایت
قیمت ویژه: ۱۸,۱۳۹,۰۰۰ تومان
گوشی شیائومی Poco X6 ظرفیت ۵۱۲ رم ۱۲ گیگابایت

مقاله پیشنهادی:سطل زباله شیائومی

بازگشت پیام های حذف شده شیائومی با Google Drive

ابزارهای گوگل همیشه راهکاری برای حل مشکل کاربران بودند و اگر به هر دلیلی از می‌کلود استفاده نمی‌کنید یا اکانت شیائومی ندارید؛ می‌توانید از گوگل درایو بهره ببرید که تنها نیاز به اکانت گوگل دارد و روش کاری مشابهی با Mi Cloud داشته و البته پیش نیاز آن، داشتن فایل بکاپ است.

برای اینکار ابتدا به حساب جیمیل خود وارد شوید و سپس مسیر زیر را طی نمایید:

  1. وارد برنامه Google Drive در گوشی خود شوید.
  2. در منوی بالا سمت چپ روی Backups ضربه بزنید.
  3. با استفاده از آخرین فایل پشتیبان دستگاه خود را restore نمایید. ( این کار تمام اطلاعات شما را پاک می‌کند.) اکنون باید پیام های حذف شده در شیائومی برگشته و قابل مشاهده باشند.
    سطل آشغال پیام گوشی شیائومی

برنامه‌ بازیابی اس ام اس های پاک شده از گوشی شیائومی

در صورتی که فایل پشتیبان نداشته باشید، می‌توانید از برنامه‌های جانبی ویندوز یا اندروید استفاده کنید. البته باید این نکته را در نظر بگیرید که هیچ تضمینی برای دیدن پیام های حذف شده بدون بکاپ وجود ندارد و اکثر برنامه‌های خوب بازار نیز نیاز به اشتراک یا روت شدن گوشی دارند. در واقع استفاده از این روش تنها تیری در تاریکی است و آن را به عنوان آخرین راهکارتان در نظر بگیرید.

دو برنامه Dr. Fone Android Data Recovery و PhoneRescue نام آشناترین اپلیکیشن‌ها در این زمینه هستند که ساز و کاری مشابه نیز دارند.
این برنامه‌ها گوشی‌ها و پیام‌های شما را به صورت کامل اسکن می‌کنند و اگر در حافظه پنهان یا سطل اشغال پیام شیائومی مواردی برای بازیابی باشد، آن‌ها را پیدا خواهند کرد و می‌توانید فرآیند بازیابی پیام‌ها را انجام دهید.

سطل زباله پیام های شیائومی

اگر گوشی شما قدیمی شده و با ارورهای مختلف در این برنامه‌ها روبه‌رو هستید، می‌توانید با استعلام قیمت از ۱۹کالا به عنوان مرجع موبایل ایران و وارد کننده مستقیم محصولات شیائومی، با نازل‌ترین قیمت یک مدل بروز خریداری نمایید تا در استفاده از اپلیکیشن‌های روز با مشکلی مواجه نشوید.

استفاده از DiskDigger در صورت نداشتن کامپیوتر

اگر به کامپیوتر دسترسی ندارید، برنامه DiskDigger Pro file recovery نیز می‌تواند برایتان کاربردی باشد. اکثر خدمات این اپلیکیشن رایگان است. البته نکته کلیدی استفاده از این برنامه اینست که باید قبل از پاک شدن پیام‌هایتان، آن را روی گوشی نصب داشته و در تنظیمات پیامک گوشی شیائومی اجازه دسترسی و بکاپ گیری را نیز به آن داده باشید. در غیر این صورت هیچ کاربردی برایتان نخواهد داشت.

رفع مشکل پاک شدن اس ام اس در شیائومی

ظاهراً برخی از کاربران شیائومی با این مشکل مواجه شده‌اند که بعد از دریافت تعداد زیادی پیام، به صورت ناخواسته اس‌ام‌اس‌های قبلی خود را از دست می‌دهند. علت این اتفاق می‌تواند یا وجود باگ در آپدیت‌های نرم‌افزاری باشد یا اینکه به دلیل پر شدن حافظه یا پاک نکردن کش، این اتفاق رخ داده باشد.

اصولاً مشکلات نرم‌افزاری با دریافت نسخه‌های بعدی برطرف می‌شود، اما با این حال ممکنست این انتظار زمان بر باشد و مسلماً دوست نداریم باز هم پیام‌‍‌های مهم خود را از دست بدهیم… گاهی هم دیگر گوشی ما آپدیت نرم‌افزاری را دریافت نمی‌کند و به دلیل نوسانات قیمت گوشی های شیائومی خرید محصول جدید را در لیست برنامه‌های خود قرار نداده‌ایم.

نصب اپلیکیشن جایگزین

بهترین راه‌حلی که می‌توانید در حال حاضر از آن استفاده کنید، نصب یک اپلیکیشن پیام‌رسان جایگزین است که برای این منظور، ما به شما دانلود Google Messaging را پیشنهاد می‌کنیم. در این برنامه ظاهراً کاربران با مشکل حذف پیام مواجه نشده‌اند.

روت کردن گوشی

اگر پیامی که حذف شده برای شما اهمیت زیادی دارد تنها راه چاره برای برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی روت کردن گوشی است که در مقاله‌ای جدا کاملاً به مراحل انجام آن پرداخته شده است. اینکه می‌گوییم باید دستگاه خود را روت کنید به این دلیلست که نرم‌افزار بتواند در عمق پوشه‌های سیستم به دنبال پیام‌های حذف شده بگردد. برای اینکار مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. ابتدا برنامه Coolmuster Lab.Fone for Android را بر روی سیستم خود نصب کنید.
  2. علاوه‌بر این نرم‌افزار، بر روی گوشی اندرویدی خود اپلیکیشن Coolmuster Android Assistant را هم نصب کنید.
  3. بعد از انجام این مراحل، از طریق کابل یو‌اس‌بی گوشی خود را به کامپیوتر وصل کنید.
  4. بعد از اینکه پروسه وصل شدن با موفقیت به انجام رسید، موارد مورد نظر، مثل بخش Messages را انتخاب کرده و بر روی Next ضربه بزنید تا نرم‌افزار تمام فایل‌های مربوطه را برای شما پیدا کند و همانطور که پیش‌تر عنوان کردیم، شرط انجام این کار فعال بودن USB Debugging است که با روت کردن امکان‌پذیر می‌شود.
  5. اگر به هر دلیلی بعد از روت شدن، دوست داشته باشید به حالت قبلی بازگردید می‌بایست بر روی سیستم خود نرم‌افزار Kingo Root را دانلود و نصب کنید. بعد از اجرا کردن این نرم‌افزار، درایوری که نشان می‌دهد را دانلود و گوشی خود را از طریق کابل به کامپیوتر وصل کنید. گزینه USB Debugging را در دستگاه اندرویدیتان فعال و سپس در نرم افزار کینگو روت، بر روی گزینه Remove Root کلیک کنید. در آخر هم بعد از کلیک بر روی Finish، گوشی خود را ریبوت کنید.

به نظر شما برگرداندن اس ام اس های پاک شده شیائومی با کدام روش بهترست؟راهکار شما چیست؟ نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما و دوستانتان در ۱۹کالامگ به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مشابه

‫۳ نظرها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن